הצרכנים של היום הם דיגיטליים. הם צורכים באופן מקוון, באופן שמאפשר לשחק ברשת ולהתרועע באינטרנט, מצב זה יוצר יותר הזדמנויות ונקודות השקה למותג כדי ליצור קשר עם הצרכן באופן יותר נגיש מאי פעם. יש לזכור שבתוך כל הבלגן של העולם הדיגיטלי, מותגים יכולים ללכת לאיבוד או לחלופין יכולים להתגלות.

מה זה אומר להיות נוכח, להתגלות?

מותג ניתן לגילוי,פירושו שמותג אמור ליישר את טביעת הרגל הדיגיטלית שלו במסעו של הצרכן ברחבי הרשת. במונחים מעשיים, משמעות הדבר היא כי המותג פוגש אנשים במצב שבו הם כבר נמצאים באינטרנט. לא משנה מה הם מחפשים, בין אם זה פעילות חברתית, או מחפשים בידור או השראה -המותג חייב להיות זמין בעת​​ שבו צרכנים מבלים את זמנם. והיום בעידן של השיווק הרב ערוצי multi channel marketing מותגי על לא מרשים לעצמם לפספס ערוץ איכותי עם בשלות רכישה וROI חיובי.

מדוע זה משנה?

טביעת הרגל של כל מותג היא פתח לגילוי. חלפו הימים שבהם מותגים היו אמורים לסמוך על אסטרטגיית חיפוש לבדה כדי להבטיח גילוי מקוון. חיפוש מקוון תמיד ישחק תפקיד קריטי בהבטחת שטח מדף דיגיטלי למותג תוך כדי הכוונת הלקוח על תוכן, אבל אם אנשים לא יכולים להיתקל בתוכן תוך כדי גלישה בערוצים דיגיטליים נוספים, מותגים לא יוכלו להבטיח את מיקומם בתודעת הצרכן. החשיבה תריכה להתבסס על הגישה של multi channel marketing

להלן שלושה מפתחות כדי להתגלות.

1. לוודא שטביעת הרגל של המותג שלנו מסונכרן עם הלך הרוח של הצרכן שלנו. יש להעריך את הפערים בין טביעת הרגל של המותג בתודעת הצרכן לבין תכנון מסע שיווקי של המותג בפועל ומטרותיו. במידה ושני מסלולים אלה אינם מסונכרנים יחדיו, יש להפעיל ניתוח אנליטי של ממדי התנועה לאתר. במידה ומתגלים פערים בתנועה המבוססת על המותג במחוזות מקבילים כלומר באתרים שאינם אתר המותג בפועל, יש לבצע מידית אופטימיזציה של האתר כדי למשוך את מירב הנכנסים אליו בהקדם האפשרי.

2. לחפש אחר התנהגויות חדשות המתעוררות ברשת וערותי שיווק רלוונטיות למותג שלנו. לעקוב אחר מסלולים חדשים ברשת העשויים לשרת את ההזדמנויות שלנו לגילוי המותג שלנו מחדש ברשת. יש לאמץ גישה של בחן ולמד כדי לפרוץ דרך לגילוי המותג ברחבי הרשת.

3. לחפש ברשת אחר משפיעים פוטנציאליים המסוגלים לקדם את המותג שלנו. לשם כך יש לאבחן את הקשר בין שיחות ברשת החברתית, והמותג שלנו העשויי להביא לגילוי מחדש של המותג ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

ההרגל החמישי בסדרה, הוא אחד מההרגלים היקרים והרלוונטיים ביותר עבור מותגי על, הוא יעלה כבר מחר!