כתבות אחרונות

כתבות אחרונות

שיווק b2b הכר את המגמות ובחר את האסטרטגיה הנכונה

15 נתונים לבניית אסטרטגיה B2B לעסק שלך לשנת 2016

להלן 15 נתונים סטטיסטיים להתנהגות קהל צרכנים בעסקי B2B כדי לעזור לך לתכנן אסטרטגיית ניהול חדשה לקראת שנת 2016: לקוחות עסקי  B2B מעדיפים בכ55% לערוך סקר מידע ברשתות חברתיות לפני שהם מחויבים לרכישה. 80% ממקבלי החלטות רכישה העדיפו לקנות לאחר שקיבלו מידע אודות המוצר שהגיע מבתבות מאשר פרסומות. בחישוב כולל לקוחות מעדיפים להשתמש יותר באפשרות"הוסף לעגלה" בטלפונים סלולריים בעת רכישה מאשר במחשב האישי הביתי. בערך 67% מהלקוחות מעדיפים חיפוש תוכן שיווקי בכתבות מאשר בפרסומות ...
שיווק b2b הכר את המגמות ובחר את האסטרטגיה הנכונה

שיווק B2B הכר את המגמות ובחר את האסטרטגיה הנכונה

אילו טקטיקות מפתח מתאימות לאסטרטגיית השיווק שלנו? אילו טקטיקות שיווק עובדות אצל המתחרים שלנו ובאיזו מידת הצלחה? היכן למקד את הפוקוס העסקי שלנו?   תוך כדי עבודה משולבת עם חברות B2B גלובליות,הצוות השיווקי שלנו מכיר היטב את היתרונות וחסרונות של תכניות ליצירת לידים. אנו פועלים בהידוק יחד עם חברות שיווק B2B  כדי לייצר ולקדם אסטרטגיית שיווק התואמת את צרכי המכירות של החברות השונות. הכרת אסטרטגיות השיווק המובילות עשויות לסייע לשפר את  האסטרטגיה השיווקית שלך. בעוד ...
מדידה וניתוח B2B

ההבדל המרכזי בשיווק תוכן בעסקי B2B לעומת עסקי B2C

לעתים קרובות אני נשאל מהו ההבדל ביצירת תוכן שיווקי לעסקי B2B לעומת תוכן שיווקי לעסקי B2C והאם ישנו בכלל הבדל? התשובה היא שלמרות שישנן מספר קווים מחברים בין השניים הרי שבכל זאת ישנם מספר הבדלים מהותיים בין השניים. אחד ההבדלים הברורים כרוך ביצירת תוכן שיווקי אשר משפיע על חייך בתחומים שונים כגון מדיה חברתית,שיווק באימייל,אמצעי חיפוש שיווקי,דפי נחיתה,קידום אתרים ועוד. לפני שנתבונן בתוכן שיווק להלן מספר הבדלים מהותיים בשיווק לצורך B2B לעומת B2C: מחזור ...
מיתוג אישי דיגיטלי

מתג את עצמך – 7 כלים למיתוג אישי דיגיטלי

חברות מתייגות עצמן על ידי בידול עצמי של מוצריהן. חלק משיטות אלה ניתן ליישם גם במישור האישי על ידי מיתוג אישי ולמעשה מאפשר בידול איכותי משאר המתחרים בשוק.   המטרה במיתוג עצמי היא כאמור לבדל את עצמך ואישיותך ממתחרים אחרים כך שתוכל להשיג את המטרות והיעדים שהצבת כמו למצוא את עבודת החלומות שלך, לקבל העלאה במשכורת או להחליף לעבודות שונות במסגרת הקריירה שלך. לשם כך ריכזנו שבעה צעדים למימוש באמצעות מיתוג אישי והבדלה ...
its-time-to-think-globally_articles_01[1]

תוצאות מרתקות של מחקר – חשיבות של "התנהגות מונחית מטרה" לביצוע רכישה

השגת מטרות בחיים משפיעות על הדרך בה אנו מתנהגים בכל אספקט של קיומנו. לדוגמה וויתור על  אכילת עוגת תותים מעולה על מנת ליישם סוף סוף את הדיאטה שהבטחנו לעצמנו (בהצלחה רבה, לא בשבילי). בהיבט רחב יותר השגת המטרות משפיעות על הדרך בה אנו עובדים אם בקבלת החלטות מרחיקות לכת בנוגע להשקעות ויישום טכנולוגיות חדשות בעסקים. במשך השנים האחרונות סובב המחקר במדעי החברה על קבלת החלטות בהקשר להשגת מטרות ארוכות טווח בעתיד.יותר ...

הזדמנות- איך למנף את אנשי המכירות ליצירת תוכן איכותי

האתגר הוא, כיצד למנף את כישוריהם של אנשי השיווק והמכירות על מנת ליצור לידים טובים יותר ולמעשה להוביל את הקונה במשפך הרכישה בצורה מהירה, קלה וידידותית יותר? כיום עם הכנסת השיווק הפנימי ניתן למנף אותו ליצירת קמפיינים הניתנים בקלות לעקיבה וליצירת לידים משמעותיים בהתאם. כיום קבוצות שיווק ומכירות המתואמות יחדיו מצאו דרך חדשה לחלוטין ליצירת לידים שבאמצעותם ניתן גם לעקוב אחר הביצועים בכל תהליך המכירה.   תוכן משמש כלי חשוב ביותר בכל תהליך השיווק ומכירה. כיום הקונה נתקל ...
מדידה וניתוח B2B

אל תייצר רק לידים, עבור למכירות

  זוכרים את הימים הטובים בהם ערכו של המשווק הדיגיטלי נמדד רק על ידי מספר הלידים שהצליח לספק עבור המותג? ובכן, זה לא נכון יותר. אמנם מספר הלידים כיום עדיין חשוב, אך חברות עברו למדידת מכירות באמצעות פרמטרים כגון משפך מכירות ומחזור המכירות. הם עושות זאת באמצעות מערכות ניהול לידים מתקדמות שמצליחות לספק את כל משפך השיווק, מרגע הקליק עד למכירה בפועל. עבור המשווקים נקודת המפנה הזאת היא הזדמנות יוצאת מן ...
בשלות לרכישה

חמישה חוקים אוניברסליים להזנקת בשלות לרכישה מצד לקוחותיך

האם תוכן המפורסם לבדו, מספיק דיו כדי לרכוש ממך את המוצר שאתה מוכר?   מסתבר שלא די בפרסום בבלוגים עתירי תוכן וספרים אלקטרוניים ואתרים מקוונים כדי למצות את חווית הקניה של הצרכן. היום הצרכן מבקש לוודא את הרגשות והמחשבות שהוא פיתח אודות המותג שלך באמצעי תוכן אלו. היום הוא מבקש את אישורם של צרכנים אחרים ווידוא בהתנהגותם הצרכנית כי החלטת הקניה שלו כדאית ונכונה. לשם כך יש להגיע לקונצנזוס המהווה אחד מחמישה חוקים אוניברסליים ...
בלוג Intouch

בלוג Intouch