כתבות אחרונות

כתבות אחרונות

כיצד לזהות ולבחור את קונספט האתר המתאים לך

ברחבי האינטרנט מצויה קבוצה סבירה של אנשים המחפשת את הנושא שעליו מבוסס עסקך. אם נושא האתר יהא מצומצם לנושא זניח ושולי, לא תצליח להמריא ולהרוויח מפעילותו. לכן אין להצטמצם לנושא צר ושולי בבניית האתר. מאידך, אם נושא האתר יהא רחב מידי ופופולרי מידי, אתה עלול להיתקל בתחרות קשה עם בעלי אתרים אחרים באותו נושא המציעים שירותים זהים. לכן עדיף להתמקד וליצור נישה ייחודית כנגזרת מהנושא המרכזי עליו סובב האתר והעסק כולו. עדיף ליצור ...
אסטרטגיה עסקית

שלוט בעקרונות הבסיסיים של שיווק ומכירות באינטרנט.

מתחילת התהליך ועד סופו עליך להבין כי הליך הקדם מכירה קודם וחשוב יותר מהמכירה עצמה. בנה את העסק בשיווק ומכירות באינטרנט על ידי יישום הכללים הבאים: יצירת תוכן הגברת התנועה לאתר קדם מכירה מימוש רווחיות האתר עליך להבין כאמור את ההבדל בין קדם מכירה למכירה וליישם את הכלל. בזאת - הרווחיות יכולה לבוא רק לאחר בניית יחסי אמון ומוניטין בינך לבין הלקוח הפוטנציאלי. מהלך זה נועד להגביר את יחס ההמרה הנחוץ לך כדי להרוויח מהמסחר באתרך. בכל אשר כרוך ...

קדם מכירה – השלב הבסיסי להצלחה ברשת.

קדם מכירה מבוסס על הכנת האתר ומוצריו לקראת מימוש צרכי הלקוח שמחפש מידע מהימן ועדכני ומבוסס. עליך לספק מידע זה כדי לספק את צרכיו של הלקוח עצמו בראש וראשונה ולא כדי למכור לו מוצר או שירות בכל מחיר. לכן, הכנת הליך הקדם מכירה אמור להיות בעדיפות ראשונה, לפני סיפוק צרכי העסק שלך שהם בוודאי מכירת מוצריך ללקוח. הלקוח ברשת מחפש מידע אמין ומהימן ולכן יעדיף לקנות מוצר ממי שנחשב בר סמכא ...
אסטרטגית שיווק דיגיטלית B2B

ההבדל בין קדם מכירה למכירה.

האינטרנט הוא עולם שבו עוברים מאות מיליוני בני אדם ביום בחיפוש אחר מידע מהימן ורלוונטי כדי להשיג את מבוקשם, או לפתור בעיות בהם הם נתקלים. על מנת להכיר בעצמתו של שיווק ומכירות באינטרנט, עלינו תחילה להחליף את הדעה כי, מהות עסק ומידת הצלחתו תלויים במיקום אטרקטיבי של המסגרת בעולם המוחשי, לעבר ההכרה ביתרון של העולם הווירטואלי באינטרנט ושם מילת המפתח להצלחה הוא: מידע, מידע ומידע. בעולם האינטרנט, בני אדם אינם מכירים את ...

הרגל 7: להיות עקבי, ההרגל של האלופים

הכלי המרכזי שיאפשר לנו שלהיות עקביים לאורך זמן הוא המטרה. באמצעותו ניתן ליצור מטבע לשון מותגי שיישארבתודעתו של קהל הצרכנים שלנו ולעודד אותו לפעולה. משווקים יכולים ברצונות של הקהל שלהם להגיב בהתאם לצרכים ולערכים באופן שיספר נכון את המותג שלנו ומשקף נכונה את מטרות האסטרטגיה. מה זה אומר להיות עקבי? להיות עקביים מכיל שתי הגדרות קריטיות , אבל כמעט סותרות: יש סט של ערכי ליבה חזקים שממנו אנחנו לא חורגים. להיות תמיד בכוננות להתאים ...
בלוג Intouch

בלוג Intouch