כתבות אחרונות

כתבות אחרונות

בשלות לרכישה

חמישה חוקים אוניברסליים להזנקת בשלות לרכישה מצד לקוחותיך

האם תוכן המפורסם לבדו, מספיק דיו כדי לרכוש ממך את המוצר שאתה מוכר?   מסתבר שלא די בפרסום בבלוגים עתירי תוכן וספרים אלקטרוניים ואתרים מקוונים כדי למצות את חווית הקניה של הצרכן. היום הצרכן מבקש לוודא את הרגשות והמחשבות שהוא פיתח אודות המותג שלך באמצעי תוכן אלו. היום הוא מבקש את אישורם של צרכנים אחרים ווידוא בהתנהגותם הצרכנית כי החלטת הקניה שלו כדאית ונכונה. לשם כך יש להגיע לקונצנזוס המהווה אחד מחמישה חוקים אוניברסליים ...
אסטרטגיה עסקית

לנצח את המתחרה הגדול ממך בעסקי B2B ומכירות

בואו נודה בכך: ישנו רק מוביל יחיד בכל קטגוריה עסקית. חברת אפל בטלפונים סלולריים, וולמארט בקמעונאות, קרגיל בעיבוד מזון , מיקרוסופט בתוכנות מחשבים' וולס פארגו בבנקאות. הדבר נכון גם בנגזרות קטנות יותר של העולם העסקי. מקובל יותר שתמצא את עצמך לא כחברה הגדולה ביותר, ולכן עליך להתאים את האסטרטגיה העסקית שלך בהתאם. רובנו מתנהגים בחיים העסקיים לא כחברה הגדולה ביותר. יש לכך השלכות חיוביות ושליליות כאחד. לדוגמא לחברה הגדולה בשוק יש יותר ...
שיווק B2B

ממצאים חדשים! איך להזניק את מחזור המכירות באמצעות שיווק דיגיטלי B2B מנצח

יכולות השיווק של תעשיית התוכנה בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי B2B מתחיל להידמות לשיווק B2C . פירושו של דבר שתעשיית ההייטק ודומיה מתחילות לאמץ גישה של מכירה עם מינימום תקשור עם אנשי מכירות. הם מבצעים מחקר, הערכת וקניה לעיתים ללא התערבות אנשי מכירות. מצב זה מצריך יצירת סט חדש של יכולות שיווק עתידיות. המאמר בודק ומצביע על אפשרויות חדשות שעל המשווק לבחון לפני שהוא פונה אל הקונה החדש בהתאם להתנהגות הצרכנית החדשה שלו. התנהגות ...
מדידה וניתוח B2B

הפנים המשתנות של שיווק דיגיטלי B2B

בשנתיים האחרונות חלו תמורות מעניינות בתחום השיווק הדיגיטלי B2B. מה השתנה? הרבה מאוד! מחקרים וסקרים שנערכו לאחרונה מציגים כל פעם מחדש מידע מפתיע שסותר אמונות רווחות בתחום השיווק הדיגיטלי B2B שרווחו בקרב המשווקים. לתוצאות יש משמעויות מרחיקות לכת בקרב המשווקים. הפנים של שיווק דיגיטלי B2B משתנות במהלך השנתיים האחרונות. השינויים לא הגיעו בהפתעה, מה שמרתק הוא כיצד מתקבלות החלטות המשווקים ומי אחראי להן. התודעה הזאת הגיעה לחברת קטרפילר יצרנית ענק של ציוד מכני כבד, אשר הבינו כי ...
אסטרטגית שיווק דיגיטלית B2B

ממצאים ומסקנות באסטרטגית שיווק דיגיטלי B2B.

מגמות וממצאים שהתקבלו מתוך ניסויים, המאפשרים לקבל ידע איך לשווק B2B באופן יעיל יותר. תחילה בניית אסטרטגיה הכוללת קביעת יעדים, תכנון, הוצאה לפועל ובדיקת תוצאות. האמצעים הם על ידי שימוש במדיה בתשלום או מדיה אורגנית  או מדיה נרכשת. להלן הצעדים הראשונים להתחלה: כדי לעקוב אחר המגמות בשיווק דיגיטלי B2B, עלינו להבין כיצד הקהל והקונים במסגרת B2B משתנים במהלך הזמן. מסקר שנערך נקבע כי 9 מתוך 10 קונים במסגרת B2B טוענים כי אם ירצו ...

B2B – להכיר טוב יותר מה מניע את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, תוצאות מחקר

להכיר את התנהגות הצרכנים של הלקוחות שלנו, מאפשר לתת שירות ומוצר מותאם יותר, מה שמוביל בהכרח ליעילות גבוהה ולשיפור יחסי ההמרה בתהליך המכירה. בהתאם לסקר אחרון שנערך ע"י GMI שבדק את תהליך הרכישה של לקוחות  B2B . נמצא כי קרוב ל64% מהלקוחות של מוצרי טכנולוגיה ,קוראים לפחות  2-5 קטעי מידע טרם קבלת החלטה לרכישת המוצר. קרוב ל30% מהמשיבים טענו כי מידע הכתוב על נייר משפיע על החלטתם בדבר רכישה או לא של המוצר.15% ...
iPhone

הזדמנות לחשיבה מחדש – להזניק מכירות באמצעות תקשורת איכותית מניידים.

עולם הדיגיטלי שינה את עולמנו ללא היכר וגם את עולם השיווק והמסחר. בעוד שמרבית הקניות עדיין מבוצעות פיזית בחנות הרי שההחלטות על קניה מבוצעות לעיתים און ליין אם בחנות עצמה או לפני הנסיעה לחנות לקניה עצמה.   כדי לעזור לקמעונאים לנצל את עולם הדיגיטל, הרי לפניכם חמישה דרכים להרחיב את אסטרטגיית השיווק שלכם, להרוויח מהפוטנציאל הנוכחי הקיים ולהגדיל את מחזור המכירות און ליין.   כיום החיפוש המסחרי באמצעות הניידים עבר בנפחו את שאר מנועי ...
מדידה וניתוח B2B

איך להשתמש ב Google Analytics על מנת למקסם החזר השקעה ב B2B

זה משחק של מספרים, ואנחנו אוהבים את זה ככה!   במאמר זו נעסוק בדוחות Google Analytics במטרה לנהל טוב וליצור אופטימיזציה של מסעות פרסום ppc כאשר במיקוד שלנו לאורך כל הפעילות הדיגיטלית היא יצירת תהליך של שיפור לאורך זמן של יחסי ההמרה. היום עם שדרוג מערכת Google Analytics הדבר אפשרי יותר מתמיד.   Google Analytics מספקת כמעט עד בלי סוף, גרפים מפוארים ומפורטים , דבר שמצאתי כי יכול להרתיע ולבלבל גם את המנוסים שבמשווקים. לכן ...
בלוג Intouch

בלוג Intouch