כתבות אחרונות

כתבות אחרונות

intouch-badge

שיווק B2B, תוצאות מחקר חדש שהתפרסם, אמוציונלי מביס קידום רגיל ביחס של 2 ל1

שיווק יעיל מופעל על ידי כלל הזהב: נהג באחרים כפי שהיית רוצה שינהגו בך ("ואהבת לרעך כמוך"). אף אחד לא רוצה באמת שיטרידו אותו באמצעות שיחה בעת ארוחה, או אימייל לא רצוי או באנרים שמסתירים כתבה שאתה מתכוון לקרוא. מותגים אמורים להתקשר לצרכן בצורה אנושית יותר,אישית ואמוציונלית.וכעת יש לנו הוכחות לכך.   במחקר אחרון בסוגיית שיווק B2B נקבע כי 57% מתהליך העסקה מתבצע לפני שהצרכן משוחח עם הספק. במחקר האחרון שנערך נשאלו כ3,000 ...

שיווק B2B – שישה יסודות ליצירת אסטרטגיית תוכן

ככל שזה נראה נפלא כאשר חברות קופצות לעגלת תוכן בשיווק B2B, הרי שרובן למעשה תיאבקנה קשות לקבלת תוצאות עסקיות משמעותיות. הסיבה לכך היא חוסר יכולת ליצור תוכן שמניע לפעולה ובקיצור "מה יוצא לי מיזה" .גישה פזיזה מידי לא תעזור, יש לדעת ליצור אסטרטגיה המבוססת על קונספט,תכנון והערכת המאמצים בבואך על מנת ליצור תוכן משמעותי לקורא ולמעשה ליצור מעורבות. יצירת אסטרטגיית שיווק תוכן אפקטיבית היא משימה לא קלה. אך, כדאי להכיר את ...
שיווק לידים B2B לינקאדין

איך להשתמש בלינקדאין כדי ליצר B2B לידים

לינקדאין נתפסת בדרך כלל כרשת חברתית המיועדת לחיפוש עבודה. כתוצאה מכך חלק מהשווקים מתעלמים מהיכולת של לינקדאין להוות ערוץ שיווק דיגיטלי B2B ליצירת לידים באמצעות תוכן עסקי המניע לפעולה, יכולת זו מאפשרת לחברות ליצור רכישות בפועל.   כדי להבין טוב את לינקדאין מומלץ להבין את דרכי פעולתה. במבט ראשון נראה כי יש שימוש בלינקדאין נרחב במשך ימי השבוע עם ירידה בהיקף בסוף השבוע. מגמה זו מנוגדת לרשתות Twitter ו Facebook  בעלות פעילות ...

התוכן הוא המלך, תנו לו מקום לצמוח – שלושה צעדים לבניית לוח שנה מבוסס תוכן

  יצירת תוכן עדכני ורלוונטי עבור החברה שלך הוא כיום יותר מרעיון טוב לכשעצמו-זהו צעד הכרחי לחברות להגיע להצלחה. באמצעות תוכן תהא לך נגישות ללקוחות, זה יאיץ את יכולת החיפוש של האתר שלך ברשת ,יעצים את המותג שלך ועוד. איך מצליחים לייצר תוכן לאורך זמן? ובכן בראשית יש ליצור לוח של תוכן שמבוסס על אסטרטגיית המידע הכוללת שלך. המטרה  ליצור לוח המקושר למעגל המכירות שלך המיועד גם ללקוחות נוכחיים ועתידיים. כיצד להשתמש במידע כדי ליצור ...

שיווק B2B מקרה מבחן, דוגמה מושלמת לחברה שמצליחה לעודד נאמנות לקוחות באמצעות תוכן ממוקד.

היכולת להזניק את המכירות באמצעות שימוש יעיל בכלים דיגיטליים.   בזירת הB2B  אנו לעיתים קרובות עוסקים במוצרים שהם בבסיסם סחורות. לכן השאלה הגדולה היא כיצד לבדל בינך לבין מתחריך, במונחים של יתרונות יחסיים בולטים. האפשרות להצהיר שהמוצר שלנו טוב יותר אינו מספיק למשימה. אין זה משנה עד כמה הלוגו יהיה מתוחכם ומסע הפרסום מבריק, כל אלה לא יעזרו למוצר. הדרך היחידה היא אסטרטגיית שיווק ייחודית בנישה שתבדל אותך מהשאר. דוגמה משלמת  לשיווק B2B ממוקד ...
its-time-to-think-globally_articles_01[1]

שיווק B2B – טקטיקות ליצירה יעילה ואיכותית של לידים

הממצאים המרכזיים מתוך מחקר חדש שהתפרסם, הדרך ליצר לידים איכותיים בשיווק B2B, אל תפספסו!   משווקי B2B מציינים, שערוצי השיווק היעילים ביותר נמצאים במנועי חיפוש ושיווק בדוא"ל, הן הדרכים היעילות ביותר ליצירת לידים באיכות גבוהה. מידע זה נובע ממחקר שנערך בקרב 200  מקצועני שיווק  B2B ברחבי ארה"ב שעסקו בשיווק רב ערוצי. ככלל התקבל על ידי העונים לסקר כי הצגה בתערוכות הניבה את כמות הלידים הגדולה והטובה ביותר מבין כל האופציות.77% מהמשווקים ציינו כי ...
קמעונאות באמצעות שיווק בטלפונים ניידים

קמעונאות באמצעות טלפונים ניידים, שיווק דיגיטלי לניידים

מתוך כתבה שלנו שפורסמה בעולם הקניונים/ המגזין המקצועי לעולם הקמעונאות מבית פרו-מול. קמעונאות דיגיטלית. ישנם 7 מיליארד בני אדם על כדור הארץ, מתוכם 5.1 מיליארד מחזיקים בטלפון נייד ו 4.2 מיליארד משתמשים במברשת שיניים   הטלפונים הניידים שינו את הדינמיקה בעולם השיווק לנצח. שיווק באמצעות המדיה הסלולארית והסמארטפון משנה את התייחסות המשווקים, המותגים, החברות והלקוחות לחשיבה מחודשת על שיווק. קישור להמשך הכתבה במגזין http://www.promall.co.il/magazine-1114/index.html#29      
קמעונאות דיגיטלית

לגלות את 7 ההרגלים שהמותגים המובילים מאמצים – קמעונאות דיגיטלית

מתוך כתבה שלנו שפורסמה בעולם הקניונים/ המגזין המקצועי לעולם הקמעונאות מבית פרו-מול. קמעונאות דיגיטלית.   המדיה הדיגיטלית שינתה מן היסוד את הדרך בה מותגים וצרכנים מתנהגים, כמו גם את דרכי השיווק והניהול שלה, כדי להצליח בחיבור עם אנשים בעידן הדיגיטלי, המותגים נדרשים לאמץ הרגלים חדשים, ובמקרים מסוימים להתנהג ממש כבני אדם, ברור לכולנו שהמאפיינים של מותגים הם שונים וייחודיים, אולם ישנו מכנה משותף למוצגים דיגיטליים חזקים ומצליחים, שניתן לזהות אותו כקריטי להצלחה בעידן ...
בלוג Intouch

בלוג Intouch