כתבות אחרונות

כתבות אחרונות

שיווק דיגיטלי B2B

זה הזמן לחשוב גלובלי שיווק דיגיטלי B2B

בשנה האחרונה אנו עדים לזינוק בביקושים הבינלאומיים במנועי חיפוש  לשירותים ומוצרים B2B, נראה שאנחנו ממש עכשיו נמצאים בעידן בו מתקבלות החלטות רכישה B2B באמצעות פלטפורמות דיגיטליות. ארגונים שינצלו את הביקושים הבינלאומיים הגבוהים עכשיו, יוכלו לקבל יתרון תחרותי משמעותי על פני המתחרים. יש כאן יתרון למי שיעבוד נכון ומהר. ביקוש בינלאומי פורח ארה"ב היא דג קטן בבריכה גדולה במונחים של שיווק במנועי חיפוש עבור מוצרים ושירותים B2B. יותר משני שליש מהביקוש מקורו מחוץ לארה"ב ...
iPhone

מהפכת השיווק במובייל

הטלפונים הניידים שינו את הדינמיקה בעולם השיווק לנצח. שיווק באמצעות המדיה הסלולארית והסמארטפון משנה את התייחסות המשווקים, המותגים, החברות והלקוחות לחשיבה מחודשת על שיווק. בין אם מדובר בשיווק ממוקד למדיה חברתית, שיווק מקומי, שיווק בדוא"ל או מסחר אלקטרוני- המובייל משנה את הכל אנשים רבים מתייחסים לשנת 2013 כשנת התקשורת הסלולרית במיטבה. אולם, כך גם נאמר על השנים שעברו (2011 ו-2012), וסביר שכך ייאמר גם על השנה הנוכחית. רושם זה נובע בעיקר ...

שיווק B2B – העצמת מותגים בכנסים עסקיים.

השקעתם כסף וזמן ורכשתם עמדה באחד הכנסים שקהל היעד שלכם יהיה בו, עכשיו השאלה איך לגרום לקהל לבוא אליכם ולא למתחרים שלכם? חשוב להכיר! יותר ויותר מותגים עושים היכרות עם המבקרים והלקוחות הפוטנציאלים כבר לפני הכנס, כך שבכנס עצמו הלקוחות הפוטנציאלים כבר מכירים, ולמעשה השיחות במהלך הכנס הופכות לאיכותיות ורלוונטיות יותר.   האתגר המרכזי הוא שקהל המשתתפים בכנס יכירו את הפתרונות שלנו, עדיף לפני הכנס, כך נוכל ליצור מפגשים איכותיים ויעילים במהלך הכנס ...
שיווק B2B

הקניות לא הולכות לישון – חגיגת הקניות הצפויות של סוף השנה האזרחית 2014 הולכות להיות המקוונות ביותר אי פעם

מתוך מחקר חדש שהתבונן ברכישות באמצעות הרשת לקראת עונת החגים של סוף השנה 2014.     חגיגת הקניות הצפויות של סוף השנה האזרחית 2014 הולכות להיות המקוונות ביותר אי פעם, מגוון המכשירים שנמצאים ממש בקצות האצבעות שלנו יפעלו שעות רבות. בין אם במחשב הנייח או הנייד, בעבודה, או באמצעות הסמארטפון ממש לפני השינה.   למעשה, שליש מכל חיפושי הקניות בGoogle מבוצעות בשעות  22:00-04:00 וזו בעצם הסיבה לכותרת של המאמר "הקניות לא הולכות לישון" הקניות לא ...

Gmail sponsored promotion – Gsp – הכלי החדש להגיע לקהל יעד חדש ורלוונטי.

אם גם אתם הייתם סקרנים לדעת למה Gmail יצרה ארבעה לשוניות חדשות: ראשי/רשתות חברתיות/קידומי מכירות / עדכונים/ . אז התשובה הגיעה במהרה. הופעה ב Google חיפוש ורשת המדיה היו תמיד הבחירה הראשונה של המפרסמים, בעיקר בגלל התוצאות שסיפקו. ערוצים אלה הגיעו ישירות לקהל יעד חדש ורלוונטי, עם אחוזי המרה גבוהים. בחודשים האחרונים 03/2014 החלה Google להציג פרסומות ממומנות ב Gmail. והקימה לשם כך פלטפורמה חדשה לחלוטין, שונה מ Adwords שנקראת Gmail Sponsored Promotion-GSP. הפלטפורמה ...
שיווק דיגיטלי B2B צחי שאשא -הרצאה

אסטרטגית שיווק דיגיטלית במודל B2B ייעודי ליצואנים.

  מתוך יום עיון שנערך במכון הייצוא בנושא: כיצד להשתמש באמצעי התקשורת המסורתיים והדיגיטליים כמנוף לביסוס הייצוא ולהגדלתו   אסטרטגית שיווק דיגיטלית במודל B2B ייעודי ליצואנים, טיפים ונקודות מרכזיות: מבנה בסיסי לתכנון ויישום אסטרטגית שיווק דיגיטלי B2B :   תכנון  התמקדות בקהלי יעד, יש אפשרות למציאת קהלי יעד נוספים איכותיים. גיבוש מטרות ויעדים דיגיטליים. לתכנן כל ערוץ שיווק בנפרד. יישום והפצה בערוצים: תוכן מותאם לערוץ ופלטפורמה. הפצה גמישה לזמן ומקום, טיפול באירועים, כנסים, התאמות עונתיות. לתת ערך כספי לכל ערוץ. מדידה: אפיון והקמה- .Dashboard לכל ...

10 ממצאים סטטיסטיים מפתיעים וחדשים על התנהגות צרכנים בטלפונים ניידים.

שיווק בטלפונים ניידים משנה את התייחסות המשווקים,המותגים, החברות והלקוחות לחשיבה מחודשת על שיווק. הטלפונים הניידים שינו את הדינמיקה בעולם הזה לנצח. בין אם השיווק ממוקד למדיה חברתית,שיווק מקומי,שיווק בדוא"ל, מסחר אלקטרוני ,עולם הניידים משנה את הכל. ישנם 7 מיליארד בני אדם על כדור הארץ, מתוכם 5.1 מיליארד מחזיקים בטלפון סלולרי ו4.2 מיליארד משתמשים במברשת שיניים.   כ90 דקות לוקח למשתמש ממוצע להגיב לאימייל, לעומת זאת כ90 שניות להגיב למסר טקסט בנייד. קופונים סלולריים נצרכים פי ...

שיווק B2B דיגיטלי, הרגש שמחבר בין לקוחות למותגים

תוצאות מחקר שנערך ע"י Google בין 3,000 רוכשים שונים ו 36 מותגים. סביבת עסקים B2B תמיד היתה מכוונת כדי ליצור קשר רגשי עם הלקוח. כיום יותר מתמיד נערכים מאמצים להשגת מטרה זו.ההנחה הרווחת היא שהלקוח הממוצע מבצע החלטות לא בהכרח רציונליות ולפיכך גם ההחלטות המתקבלות לא נכונות. בהתאם לזאת, מכוונים כיום עסקי B2B לבידול כל עסק ומותגיו לשם יצירת ייחודיות ושיפור הקשר בין הלקוח למותג. Google הצטרפה למכון מחקר לבדיקת התנהגות צרכנים, ...
בלוג Intouch

בלוג Intouch

דילוג לתוכן