כתבות אחרונות

כתבות אחרונות

ספורט והמסך הנוסף

אוהדי הספורט השונים תמיד הריעו בעת צפייה במשחק בטלוויזיה,  וקפצו מעל הספה כשהובקע גול, היום, החוויה הפכה לעשירה יותר עם הנגישות למסכי תצוגה אחרים מלבד הטלוויזיה כגון טלפונים ניידים וטאבלטים וכל השאר. כדי לחקור תופעה זו Google ישבה עם אוהדי ספורט נלהבים ושאלה הרבה שאלות כדי להגיע לתובנה על השימוש הנלווה במסך השני בעת המשחק וכיצד חברות מסחריות עשויות לנצל התנהגות זו לשיווק מוצרים מסחריים.בעת צפייה ברגעים משעממים עוברים הצופים לשימוש במכשירי ...
מדידה וניתוח B2B

PPC – מדוע דפי נחיתה הם המפתח לשיווק חכם?

הכתבה הבאה עוסקת  בעצות שימושיות לשיפור יחסי המרה בפועל באמצעות PPC. המומחים שלנו גיבשו מדריך המקיף ביותר לשימוש בדפי נחיתה, לשם אופטימיזציה מרבית של קמפיין PPC   מן הטפחות ומעלה. ממסקנות המחקר המוצג בכתבה נובע כי המומחים לשיווק ויחסי המרה לא תמיד מנהלים קמפיינים של PPC  המשתמשים בדפי נחיתה המתאימים לשיווק מסוג זה. בהתאם לכך, גובשה ההנחה כי המקום בו מיושמים ניהול PPC ויחסי המרה באמצעות דפי נחיתה מתאימים, עשויים להיות גן העדן ...
אסטרטגיה עסקית

איך הצליחה חברה לייצר זינוק של 226% ביחסי ההמרה?

כיצד חברה הצליחה לייצר זינוק ביצירת לידים ויחסי המרה מבלי להתפשר על איכותם. יצירת לידים מחייבת  איזון עדין בין כמות לידים מירבית לבין לידים איכותיים.השאלה הנשאלת היא כיצד למקסם ברשת את כמות הלידים המקסימלית שניתן להשיג מבלי להקריב את איכות הלידים לטובת העסק. בסרטון המצורף הבא ניתן להתרשם מניסוי הממחיש כיצד ניתן באמצעות שינויים מינוריים בדף ההמרה, להשיג תגובה מתאימה מצד הלקוח הפוטנציאלי.לגבי צוות המחקר שערך את הניסוי, הגעה למקסימום של יצירת ...

שיווק ירוק האם הוא עובד ברשת?

שיווק ירוק- מחקר עדכני המציג את ההשפעה הפסיכולוגית של קמפיין פרסום המבוסס על תודעה "ירוקה". "הולכים על ירוק" היא סיסמא שמלווה כעת את מנהלי הפרסום במטרה לייצר אסטרטגיות חדשות כדי להגיע לצרכן בעל התודעה הירוקה. הגל העולה של תודעה צרכנית ירוקה מחייב את הפרסומאים להתייחס לנושא, כאשר המגמה של דרישת הלקוח היא למוצרים ושירותים הידידותיים לסביבה הירוקה. אך, נשאלת השאלה האם קמפיין ירוק אכן משפיע על תודעה צרכנית , ועל הרגלי הצריכה ...
Google Analytics

חדש ב-Google Analytics: שיפורים משמעותיים וממוקדים למסחר אלקטרוני

הכלי החדש של Google Analytics מאפשר להבין טוב יותר את ההתנהגות הצרכנית של הלקוחות שלך במסחר האלקטרוני. Google Analytics שדרגה לאחרונה את תכונות אנליטיקס כדי להתאים את יכולת המסחר האלקטרוני ללקוח באופן שיכלול את כל חווית המשתמש הכוללת מעקב אחר התנהגות צרכנית ומסלול המרה. (זאת בתוספת למסלול המסורתי שכלל בעבר התמקדות על קניה ומידע על המוצר בלבד).   הגרסה החדשה תכלול מידע כמותי על: מידע על המוצר וסקירתו פעולת הוסף לעגלת הקניות כפתור קליק לקמפיין מכירות ...
Google Now

Google Now משדרגת את שירותיה למציאת חנויות פיזיות בקרבת מקום

Google now משדרגת את שירותיה למציאת חנויות פיזיות בקרבת מקום בעלי עסקים עדיין אינם מסוגלים לקרוא את מחשבות לקוחותיהם, אך עתה באמצעות השיפור באפליקצית גוגל עכשיו הם מתקרבים יותר מתמיד ליכולת זו.גוגל עכשיו תתריע מיידית כאשר אנשים נמצאים בקרבת עסק או חנות אשר חיפשו את שירותיו בחיפוש האחרון שלהם. הושקה בשנת 2012 Google now היא טכנולוגיה סלולרית המתעדת מניסיונו האקטיבי וההיסטורי של האדם ומספקת לו מידע מועיל וחיוני בעיתוי הנכון. המגרעה היחידה בשימוש ...
בריטניה - מעדיפים לערוך קניות באמצעות שיווק רב ערוצי

מרבית מצרכני בריטניה מעדיפים לערוך קניות באמצעות ערוצים דיגיטליים מרובים.

בסקר שנערך לאחרונה בבריטניה וכלל כ2000 משתתפים, נמצא כי 75% מהם סבורים כי השימוש בריבוי ערוצים לקניות (שיווק רב ערוצי) מהווה נדבך חשוב בחוויית הקניה שלהם. במסגרת הסקר השיבו כ-70% מהנשאלים שחווית הקניות שלהם שופרה, כאשר נלוותה להם האופציה לבחור באיזה ערוץ או דרך יממשו את קנייתם. הצפי של עורכים הסקר הוא כי בתוך חמש שנים תגבר המודעות לצריכה רב ערוצית והיא תהווה כ-44% מן הקניות, מול כ15% בלבד מן הקונים כיום ...

מדידה ניתוח ויישום – מקרה מבחן Google

מדידה וניתוח - תמיד יש לבחון (ABT) במבחן עכשווי בחנה גוגל 41 גוונים של כחול בכדי לראות איזה מהם עדיף. בגוגל ידעו שכלל הזהב הוא שאין להניח דבר מבלי ראשית לבחון אותו. מה שעובד עבורנו עלול לא לעבוד בעבורך. בחינה מסוג זה היא דבר שכל מעצב אתרים חייב לעשות בעצמו. לעיתים אף מתגלה שמה שעבד בשבילך בעבר עשוי לא לעבוד בעתיד. בכל מקרה אין להסיק שבדיקה שביצעתם היא אמת נצחית ואולטימטיבית, ...
בלוג Intouch

בלוג Intouch

דילוג לתוכן