שיווק ירוק- מחקר עדכני המציג את ההשפעה הפסיכולוגית של קמפיין פרסום המבוסס על תודעה "ירוקה".

"הולכים על ירוק" היא סיסמא שמלווה כעת את מנהלי הפרסום במטרה לייצר אסטרטגיות חדשות כדי להגיע לצרכן בעל התודעה הירוקה.

הגל העולה של תודעה צרכנית ירוקה מחייב את הפרסומאים להתייחס לנושא, כאשר המגמה של דרישת הלקוח היא למוצרים ושירותים הידידותיים לסביבה הירוקה. אך, נשאלת השאלה האם קמפיין ירוק אכן משפיע על תודעה צרכנית , ועל הרגלי הצריכה של הלקוח?

בקליניקה שערכה סקר של תוצאות מסע פרסום ירוק ומידת יעילותו על צרכנות עכשווית, גיבשה תובנות חדשות בסוגיה זו. הצוות גיבש ארבע שאלות שכל מפרסם אמור לשאול את עצמו בטרם יישום של טקטיקות לקמפיין ירוק לטובת הצרכן.

בסרטון המצורף מוצג מחקר עדכני הבודק את ההשפעה הפסיכולוגית של מסע פרסום מכוון גישת שיווק ירוק, על התודעה הצרכנית של הלקוח. כמו כן גובשו מסקנות אופרטיביות והמלצות לכל מפרסם פוטנציאלי לבניית אסטרטגיה לפרסום ושיווק המונחה על ידי המגמה הירוקה.