הכלי החדש של Google Analytics מאפשר להבין טוב יותר את ההתנהגות הצרכנית של הלקוחות שלך במסחר האלקטרוני.

Google Analytics שדרגה לאחרונה את תכונות אנליטיקס כדי להתאים את יכולת המסחר האלקטרוני ללקוח באופן שיכלול את כל חווית המשתמש הכוללת מעקב אחר התנהגות צרכנית ומסלול המרה. (זאת בתוספת למסלול המסורתי שכלל בעבר התמקדות על קניה ומידע על המוצר בלבד).

 

הגרסה החדשה תכלול מידע כמותי על:

  • מידע על המוצר וסקירתו
  • פעולת הוסף לעגלת הקניות
  • כפתור קליק לקמפיין מכירות פנימי
  • מידע על מידת הצלחה של כלי מסחר ברשת
  • תהליך סגירת העסקה
  • קניה

Google Analytics שדרגה את יכולת הדיווח למשתמש כך שעתה הוא יוכל ליבא מידע מקיף נוסף ולתפור אותו למערכת הקיימת.

הסטנדרט הקודם של Google Analytics אפשר גישה למידע באתרים בעלי תנועה מרובה, אך עם הסתברות לקשיים בניתוח המידע כדי לקבל נתונים מדויקים.

כעת מאפשרת גרסת premium של Google Analytics גישה למידע שלא נבחן עד כה ולא נבדק, כאשר האפשרות היחידה בעבר לגישה למידע זה היה לייבא אותו.

כעת באמצעות כלי הטבלאות ניתן לקבל מידע לא מעובד ולעבד אותו מידית באמצעות הכלים שמציעה Google Analytics לחיתוך המידע וניתוחו.

למרות ההתקדמות ישנן מספר מגבלות למערכת והן צפיה בזרימת המידע ,אופטימיזציה של מנוע החיפוש,משפך רב ערוצי ,כל אלה לא קיימים כך שלוקח למידע כיומיים לעבור כדי לקבל את המידע בטבלאות אלה, אך זה צעד נכון בכיוון.

משתמשי  Google Analytics Premium, יכולים להינות כעת מאינטגרציה של כלי העבודה הישר עם ניהול קמפיין ואפשרות ההימורים של המערכת.יכולת זו מאפשרת למקדמי אתרים לעבד את המידע ברשותם המצטבר בקידום ממומן יחדיו עם קידום אורגני.

סוף סוף ללקוחות שמנהלים מספר חשבונות יש בשורה מתן כניסה לארבעה API על ידי Google Analytics.

  • Provisioning API to create new GA accounts
  • The AdWords and (3) Filters API to manage configurations
  • Embed API to surface key reports and dashboards

האפשרות החדשה שGoogle Analytics מציעה עשויה לגוון את יכולת ניהול הדומיין לכל מקדם אתרים ולשקול בחירה מוצלחת של מסלול קידום, לדוגמה:

6 אתרים שמייצרים המרות בדרכים שונות, או 10 אתרים שמייצרים לידים לרכישת מכוניות וכדומה.

עד כה היכולת לאבחן ולשקול יעילות של כל קמפיין היה מוגבל באמצעות יבוא של המידע המצטבר ולתפור אותו יחדיו בתוכנה חיצונית.כיום עם שדרוג המערכת ניתן לקבל מידע מגוון ממסעות פרסום מגוונים לעבר מיקום מרכזי אחד.

זו התקדמות אדירה במובן ההוליסטי של המילה,המאפשרת מבט יחיד ומקיף של כל צרכי הלקוח במסעו לעבר קניה ברשת.