הכתבה הבאה עוסקת  בעצות שימושיות לשיפור יחסי המרה בפועל באמצעות PPC.

המומחים שלנו גיבשו מדריך המקיף ביותר לשימוש בדפי נחיתה, לשם אופטימיזציה מרבית של קמפיין PPC   מן הטפחות ומעלה.

ממסקנות המחקר המוצג בכתבה נובע כי המומחים לשיווק ויחסי המרה לא תמיד מנהלים קמפיינים של PPC  המשתמשים בדפי נחיתה המתאימים לשיווק מסוג זה. בהתאם לכך, גובשה ההנחה כי המקום בו מיושמים ניהול PPC ויחסי המרה באמצעות דפי נחיתה מתאימים, עשויים להיות גן העדן המובטח להגדלת יחסי ההמרה.

מסקנת המומחים היא שדפי נחיתה מבוססי תשלום לפי הקלקה הם יותר מאשר סתם קליקים. לכן בהתאם ,גובשו תמהיל של עצות לשיפור מתמיד של יחסי ההמרה בקמפיין שיווקי.

להמשך הכתבה לחץ כאן.