לימוד והדרכה דיגיטלית

השינוי קורה – אנחנו נעזור לך לנווט אליו.

ללמוד. לעשות. ללמד.

 

היום, התנהגות הצרכנים יכולה להיות קצת לא צפויה. ההתקדמות הטכנולוגית משנה את הדרך בה אנשים מתחברים. בעולם שבו מותגים חייבים להסתגל במהירות לנוף שיווקי משתנה כל הזמן, זה הכרחי להיות סוכנות ששולטת בשטף.

ב Intouch הלמידה לא מפסיקה. אנחנו תלמידים תמידיים של תרבות, עיצוב וטכנולוגיה.
במרכז ההדרכה שלנו גם עובדים וגם לקוחות יכולים לחדד קו מחשבה ולהתאמן בשינויים המהירים בערוצי השיווק הדיגיטליים.
על מנת להשיג רמה גבוהה של שינויים Intouch חוקרת דוחות ומאמרים ממוקדים ורלוונטיים, בנוסף להרצאות וסדנאות שמועברים באופן קבוע.

אנו מבינים שזה קשה לפעמים לשמור על קשר, יחד עם זאת זה לא צריך להיות כך. התכניות שלנו ללימוד והכשרה, נועדו לסייע לארגונים להבין ולנווט וזאת על מנת להשיג את הרמות הגבוהות ביותר של הצלחה וחדשנות. תכניות אלה יכולות לסייע למשווקים והארגונים:
להשיג הבנה בסיסית על דרך הפעולה של המותג הנוכחי, כמו מדיה חברתית וניידים ושינויים בהתנהגויות צרכנים.
לוודא שהארגון שלך מעודכן, כאשר הנוף השיווקי משתנה שוב.

בנוסף להכשרות המיוחדות, אנו מספקים דיווחים קבועים על השינויים האחרונים המשפיעים על התנהגויות צרכנים ומשווקים.

Intouch סוגי הכשרות:

  • הכשרת צוות שירות ומכירות. היבט דיגיטלי.
  • הכשרת מנהלים, שיווק וטיפול רב ערוצי.
  • פיתוח תכניות לימוד והכשרה מותאמות.

התכניות יכולות להיות מועברות באופן אישי או קבוצתית. תכניות מסוימות יכולות להיות זמינות כסדרת וידאו, מותאמת אישית לצרכי הארגון שלך.

בלוג Intouch

בלוג Intouch