למידה מ Web Analytics משפרת את המכירות ביותר מ-20%

בחברת Paperchase מצאו כי יישום מסקנות שנלמדו באמצעות ניתוח מידע רשתי (Web Analytics) סייעו בקידום המכירות ברשת ב 23%

חברת ניתוח המידע הרשתי Applied Web Analytics) AWA), המתמחה בשיפור אחוזי ההמרה, בחנה את אופן יישום השיווק הרב ערוצי בתחום מכירת כרטיסי הברכה והמתנות של חברת Paperchase .AWA יישמו ניתוח מידע שמטרתו לשפר את אחוזי ההמרה וכתוצאה מכך את המכירות באתר.

AWA ניתחה את המידע שהתקבל באמצעות יישום Google Analytics על חברת paperchase וערכה מבחני שמישות על מנת לזהות את האופן בו הלקוחות חווים את השימוש באתר. AWA וצוות העיצוב הפנימי של חברת paperchase יצרו שתי גרסאות לכמה עמודים באתר על מנת לבצע Split-tests שמטרתו לבדוק עיצוב אחד מול האחר.

עיצוב האתר בהתאם לתוצאות שהתקבלו הניב עלייה של 6% בקניות באמצעות טלפונים ניידים. מעבר לכך, בחינה השוואתית של ביצועי הערוצים בעלי העיצוב הישן אל מול אלו בהם שונה העיצוב בלבד (Like-for-like sales), הראתה עלייה של למעלה מ 40% במכירות.

אדריאן ספנס, ראש חטיבת המסחר בחברת peparchase אשר מוכרת במעל 100 אאוטלטים, הסביר: "כארגון המתמקד בצרכן, אנו להוטים להבטיח שהלקוחות הנכנסים לאתרנו יזכו לחוויית קנייה מהנה לא פחות מכניסה לאחת מחנויות הרשת". "חלק גדול מהסחורה שאנו מוכרים ניתן למצוא רק בחנויות peparchase, כמו כן אנו דואגים להשיק קולקציות חדשות ללא הרף. לכן חשוב לנו שלקוחותינו יוכלו לאתר מוצר שמתאים להם ולסיים את הליך התשלום באופן מהיר וקל.

אנו משקיעים מאמצים רבים במשיכת מבקרים לאתר, לכן עלינו למקסם את סל הקנייה של כל מבקר ובו בזמן לגרום לחוויית קנייה נעימה". ספנס הוסיף: "לחברת AWA הבנה מעמיקה של עולם הקמעונאות האינטרנטי; הם ניתחו את חוויית המשתמש באתרנו והציעו דרכים לשיפורה, תוך מתן תשומת לב רבה לעמוד הספציפי של כל מוצר, לסל הקנייה, לעמודים המיועדים לסלולר ולמיקום נכון של הפרסומות למבצעים השונים. התהליך היה קל ליישום והעלה באופן משמעותי  את המכירות.

"עסקים רבים מרכזים מאמציהם בעיצוב האתר ובתכולתו, עם זאת הפיקחים באמת משלבים בכך פיתוח של אתר אשר מקדם מכירות אשר תורמות להצלחה ארוכת הטווח של החברה".

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן